الودرمان الودرمان .

الودرمان

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

می توان گفت نوع دستگاه لیزری که به منظور رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد مهم است و روی اثربخشی درمان و همچنین شانس شما جهت تجربه‌ی عوارض جانبی از قبیل به حداقل رساندن میزان خطر آسیب به سلول‌های تولید کننده‌ی ملانین (منظور رنگدانه‌ اصلی پوست و مو که در سلول‌های ملانوسیت ساخته می‌شود، می باشد)، تأثیر مستقیم می‌گذارد.

با توجه به همین نکته مهم، بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان همواره پیشنهاد می‌کند افرادی که از پوست روشن‌ و موهای تیره‌تری برخوردار هستند از دستگاه IPL، لیزر الکساندرایت (Alexandrite laser) یا لیزر دایود (diode laser) استفاده نمایند. همچنین افرادی که دارای پوست تیره‌تر و موهای تیره‌تری نسبت به پوست خود هستند از لیزر ان دی یاگ (Nd: YAG) یا لیزر دایود می توانند استفاده کنند و افرادی که موهای روشن‌تری دارند از لیزر دایود می توانند استفاده نمایند.

این نکته را به خاطر داشته باشید که انرژی لیزر و پالس‌های کوتاه آن با توجه به نوع پوست شما و جهت کنترل آسیب‌های ناخواسته‌ی بافتی تنظیم می‌گردند. همینطور بعضی از سیستم‌های لیزری در قسمت های به خصوصی از بدن عملکرد بهتری در مقایسه با دیگر نقاط دارند، پس بهترین کار این است قبل از اقدام جهت لیزر موهای زائد صورت و بدن در رابطه با نوع پوست، نوع موها، ترجیحات درمانی و قسمتی که قصد اصلاح و رفع موهای زائد آن را دارید، با پزشک یا متخصص خود مشورت لازم را کنید.

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟
مهم‌ترین مزایای روش لیزر موهای زائد، از بین رفتن و کاهش موهای زائد است، اما این روش مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به این مزایا اشاره می کنیم:

عارضه این روش بسیار کم است و در صورت داشتن هر یک از عوارض شایع مانند قرمزی و تورم، این عوارض پس از مدت کوتاهی از بین می‌روند.
این روش موثرترین و بهترین روش جهت حذف موهای زائد است.
لیزر نیازی به عمل جراحی ندارد و پس از لیزر شخص می تواند کارهای روزانه‌اش را انجام دهد.
در صورت رشد مجدد موها، این موها بسیار کمتر و کمرنگ‌تر هستند.
برای همه قسمت های بدن می‌توان از آن استفاده کرد.
این روش موجب روشن شدن و صاف شدن پوست می‌شود که همه این موارد سبب زیباتر شدن پوست می گردد.
عوارض طبیعی لیزر موهای زائد
برخی از مشکلات و عوارض هستند که جزو خطرات طبیعی لیزر در نظر گرفته می شوند. قرمزی، تورم و احساس گرما جزو عوارضی هستند که ممکن است پس از لیزر مشاهده شوند. جهت کاهش این موارد، گذاشتن یخ بعد از لیزر بسیار موثر است. در ضمن امکان دارد که کرم های خاصی برای شما تجویز شود که التهاب را کاهش می‌دهند.

مشکل دیگری که این روش دارد شامل خشک شدن و پوسته پوسته شدن می باشند که در برخی مواقع مشاهده می گردد. از عوارض معمول لیزر می توان به ضخیم شدن موهای نازک و کرکی اشاره کرد. زیرا موهای اصلی بدن رفع می شوند، موهای نازک و کرکی در این بازه زمانی ضخیم و بلند می شوند. جلسات ترمیم سالانه لیزر به همین دلیل این گونه برنامه‌ریزی می شود که موهای جدیدی که رشد کرده‌اند از بین بروند.

امیدواریم مطالب برایتان مفید بوده باشد از این که تا پایان مقاله همراه ما بودید از شما کمال تشکر را داریم؛ اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید می توانید از طریق سایت جراحا با ما در میان بگذارید.


برچسب: لیزر موهای زائد. موهای زائد. لیزر دایود. لیزر الکساندرایت. بهترین دستگاه لیزر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۸:۰۱ توسط:strh موضوع: نظرات (0)